Nowa firma - banki


Tytuł:  błąd pracownika banku
Autor:  Moniczka
31.5.2010, 11:58
Jestem pracownikiem banku i popełniłam błąd, ktory pociągnął za sobą różnicę kasową. Otóż, Klientka wydała dyspozycję przelewu z konta oszczędnościowego na konto osobiste i dyspozycję wypłaty tych środków. Ja, zrealizowawszy przelew wypłaciłam klientce pieniadze, wydając jej pieniądze z potwierdzeniem przelewu, bez obciążenia rachunku (pieniadze zostały na jej rachunku). Co za tym idzie, klientka nie podpisała dyspozycji wypłaty a środki otrzymała. Gdy spostrzegłam swój błąd zadzwoniłam do klientki, wyjaśniając jej że mam niedobór w kasie, który będę musiała pokryć (chodzi o 3 tyś), prosząc ją o podpisanie dyspozycji wypłaty. klientka początkowo się zgodziła, jednak ostatecznie nie podpisała, przestała także odbierać telefony. Po jakims czasie pojawiła sie w innym oddziale i usiłowała wypłacić te pieniądze udając, że nie wie o co chodzi (środki te zostały zablokowane do czasu wyjaśnienia) - inaczej mówiąc próbowała je wyłudzić. Ponieważ nadal nie odbiera telefonów, a od tego błędu minęło kilka miesięcy, bank wkrótce obciązy mnie kwotą tej różnicy. Dla banku są to zbyt małe pieniądze aby wstępować na drogę sądową. Czy ja jako pracownik mogę założyć tej kobiecie sprawę np o wyłudzenie? Dysponuję zapisem z kamer potwierdzającym opisaną sytuację.

Odpowiedz:

Tytuł:
Autor:
Tekst:
Wpisz poprawną odpowiedz
aby wysłać wiadomość
Kto ma więcej pasków: zebra czy słoń?